9 mar 2014

Els Rings

Els Rings.

Avui he fet un petit treball. Mes aviat l’he acabat, perquè ja tenia les fustes tallades de la setmana passada.
Ha estat unes joguines per en Juli i el Yeray. Fa temps que en Juli, em diu que vol fer “un Ring” y es passa tot el dia amb fustes, tapes de capses mes o menys quadrades, els i posa quatre llapis, unes cordes primes en tres fileres però com que els llapis dels cantons, no aguanten gaire, amb pocs minuts l’hi acaben tombant.
Jo, quant vaig acabar els armaris del quarto “fosc”, l’hi vaig prometre que amb les fustes que em sobressin dels armaris, faria dos Rings: Un per en Yeray i l’altre per a ell.
Ahir es va quedà a dormir a casa perquè el seu pare treballa en una discoteca de Platja d’Aro de “Discjòquei”, i Eugènia volia sortir amb unes amigues per fer-l’hi companyia. Eixís que avui al dematí, tot i aixecar-nos a les 10:00 h. hem esmorzat y hem anat a la fàbrica per acabar de fer-l’hi el furats als cantons de les dues fustes que jo prèviament las havia tallades. A la fàbrica, hem anat caminant, xino-xano tot i els seus renecs, ¡però bé! ¡Com que la joguina era per ell!.
Ja a casa, hem tallat els vuit llapis a 10 ctms. Hem fet les marques per les tres cordes a la mateixa mida, i amb cola de fuster, hem fixat un llapis a cada cantonada de les fustes. A l’una del mig dia, hem anat a casa de la Lola i Teni, dons Carmen tenia una reunió amb els germans. Com que Juli ja tenia el seu Ring acabat. ¡No volia venir! Però –xino-xano, i amb els seus renecs del començament-, hem anat i hem tornat, també a peu, es clar.
En tornar, Carmen ha fet el dinar, jo he acabat el Ring d’en Yeray, hem dinat tots tres la mar de bé i l’hem portat a casa seu, al temps que nosaltres anàvem a caminar, com cada dia.

No hay comentarios: